När ska det vända ?

 
 
Kan verkligen säga att jag avundas er som klarar
av att bege sig ut i regn,snö och hagel för att fiska.
 
Själv klarar jag knappt att ta ut hundarna i 6 plusgrader
utan att frysa händerna av mig. Önskar jag ägde ett par
neoprenhandskar då skulle det kännas mer lockande att gå ut.
 
Hur många av er har varit ute nu?
Hur många av er har Fishbrain?
Och det viktigaste av allt för oss fiskare, hur många
av er har räddat en gädda idag ?
 
Försöker få igång mer kommentarer men det verkar
stört omöjligt just nu.
 
Sen måste jag fråga, vad använder ni er av för slags rulle?
Efter att ha kollat på både pearch och pike fight så verkar 
inte många av de tävlande använda haspel och spinnrulle
utan en multirulle. Är det endast vid tävlingsfiske eller
har ni andra dödliga det med?
 
Kasta in era tankar i de oliga frågorna 
och säg din mening. Alla svar välkomnas :)
 
- Ha ett redigt skitfiske -
 

Kommentera inlägget här :