Riktigt nära nu...

 
 
P.g.a. att hunden är en smula kass i magen 
har jag inte kunnat komma ut i denna helgen.
Haft underbart väder några dagar tills idag då regnet
föll ner igen.
 
Min inköpslista är så gott som avstruken
och en av det sista skall hämtas idag. Köpte mig
en fiskehåv på Facebook för 150:- och det anser
jag vara ett bra pris.
 
Ska sen försöka ta mig till Fiskeshopen i Trollhättan
så jag får tag i min våg också sen ska jag fixa till min
cykelkärra och bege mig ut.
 
Har haft tur med kärran för den var gratis.
Fick tag på spöhållare när vi besökte en Loppis
i Junsele och den kostade typ 40:- så detta kommer
att lösa många av mina problem.
 
Har sett en som oftat cyklar förbi där vi bor som
kör samma system så vem vet, kanske blir det en
kommande trend när barnen växt ur vagnen...
 
Jag kommer säkert finna andra saker som jag
måste ha men just nu är jag ganska nöjd, eller ?
 
- Ha ett redigt skitfiske -

Kommentera inlägget här :