Funderar på...

 
 
Att införskaffa ett nytt drag igen.
Just nu söker jag info på ett drag från Rapala och blir osäker
när den beskrivs inte fungera i våra vatten, alltså Vänern.
 
Rapala X-Light Crank Mid Runner (3,5 cm)
 
Nästan samma form som den jag köpte nyss men
bara nästan. Annan färg och går lite på djupet. Går bra på Abborre
men även ädelfisk så den ska jag prova på när jag fått mer info.
 
OM någon har erfarenhet om den får ni gärna lägga in lite
feedback om va ni tycker. Lagt ut en förfrågan på Instagramsidan med
och frågat Snäjk och hoppas på svar.
 
Försöker att inte lägga ut pengar på sånt jag inte vet något om för då
känner man sig som en kvinna som ser vackra juveler och köper allt. (hahaha)
 
Mellan 2009-2011 jobbade jag på Vargöns Varuhus och var ansvarig
för deras lilla fiskeavdelning och det var verkligen roligt men jag är ju som sagt
en novis innerst inne när det gäller sportfiske så vi köpte in sånt som
den gemene hade råd med för dom andra valde Snäjk med all rätt.
 
Vår stora leverantör då var Fladen och dom trivdes jag med
enormt. Dom hade alltid något till alla sorters fiskare och ibland fick jag hjälp
av kunder med att beställa rätt och så ska det vara anser jag.
 
Något sånt skulle jag kunna spendera mina dagar med.
Som sjukpensionär så vore det perfekt med några timmar/dag att lära
sig mer, prismärka, packa upp och suga in information av människorna
som jobbar där...
 
- Ha ett redigt skitfiske -
 
 

Kommentera inlägget här :