Närmar sig studiebesök...

 
 
Fiskeshopen i Trollhättan har nyss fått tillökning
i form av nya varor från Savage Gear och massa annat
godis till vårens fiske. Ska även göra besök på Biltema för
lite Vildmarkssaker som ska göra livet lite roligare när vi
beger oss ut för att fiska.
 
Har alltid haft en pijkdröm om att leva lite vildmarksliv
men har ALLTID sen tidig ålder kastat iväg pengar på annat.
Sen kom mina underbara ungar till världen och ni som har haft
småbarn vet vart pengarna hamnar.
 
Men nu ska jag äntligen prova på att INTE ha med
mig tändare, papper och tändvätska för att göra en värmande
eld att mysa vid och kanske fixa lite mat.
 
Det sägs ju sen gammalt att sjön suger så kan vara
bra att ha annat än kaffe och bullar. Fast glömmer jag kaffet
har jag en omunter hustru vid min sida så DET får man 
verkligen inte glömma....
 
- Ha ett redigt skitfiske -

Kommentera inlägget här :