Dags att spotta upp sig...

 
 
       Har verkligen inte bloggat på väldigt länge
       och kände att jag var tvungen att visa livstecken.
 
       Förnyat årets fiskekort och shoppat lite så nu är det dags
       att göra något konstruktivt för pengarna. Har shoppat jiggar, offset
       krokar, 1 våg, 1 par neoprenhandskar så jag var som ett barn
       i en leksaksaffär på vägen hem i bilen. Tänka sig, snart 55 år
       gammal och blir som ett barn på nytt.
 
       Var även på SNÄJK för att byta in en godispåse som aldrig
       kommer att användas, mest för att jag ser dåligt så drop-shot fiske
       blir ett no no för min del.
 
       Ska bli kallare längre fram i veckan och hustrun ska jobba sent
       imorgon så jag kommer packa cykelkärran
       och ge mig ut en liten stund tänkte jag mig.
       Ska bara peta undan den där spärren som håller mig tillbaka.
 
        Frågan är vart jag ska ta vägen på årets jungfru tur.
        Det får visa sig imorgon när man kollat väderleken...
 
        Skitfiske på er !

Kommentera inlägget här :