Nu jäklar...

 
 
... Ska det shoppas framöver.
 
Fått massor med tips så shoppinglistan växte en aning.
Måste dock få klartecken av regeringskansliet (hustrun) innan
jag gör något hastigt.
 
Först på listan var en av Jonas favorit:
  • Savage Gears - Cannibal Shad(8cm) kostnad 11-12:-/st
Sen fann jag en RAPALA SWIMBAIT BAMF SHAD som verkade lockande så
det visar sig att kanske blir det lite gäddfiske med som omväxling.
 
Även Savage Gear - Slender Scoop Shad ligger med på önskelistan.
Långsmal jigg med suverän gång i vattnet både vid hemtagning och spinnstopp. Superbete för både gädda, gös och abborre.
 
Fick även bokat ett drag som skulle finnas i begränsad upplaga så
den ser jag fram emot. Den heter Fat Tail Spin från Savage Gear.
(Bilder kommer nedan.)
 
 
Cannibal Shad - Olive Hot Orange.
 
 
RAPALA SWIMBAIT BAMF SHAD 
 
 
Savage Gear - Slender Scoop Shad
 
Savage Gear - Fat Tail Spin.
 
 
Känner mig redo för fisket 2023 faktiskt.
Kommer säkert fastna för mer allt eftersom jag frågar mig för.
Har du andra förslag att komma med så släng fram det så
kanske jag nappar.
 
- Ha ett redigt skitfiske -
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :