Ska jag lyckas...

 
 
Få med mig hustrun ut och fiska havsöring tro?
1:a April är det dags för premiären och jag har aldrig
gjort det så nu är det dags. 
 
Då undrar jag... Vad för drag passar för denna fisk?
Vart ska man bege sig för att fiska från land?
Visst kan jag Googla på det men vill hellre ha feedback
från er läsare.
 
Sticker mellan med att min Instagramsida för fritidsfiskaren69
lyckades bli inaktiverad av antingen mig själv eller någon annan.
Tappade lusten att skapa en ny så det får bli att lägga all kraft
på bloggarna istället.
 
 
 
Passar även på att påminna er igen att #snäjk har Sportfiskemässa
23 & 24:e Mars så missa inte detta. Ska nog kolla lite på utbudet
och även fråga lite om beten till havsöring minsann.
 
Har du förslag ?
 
- Ha ett redigt skitfiske - 

Kommentera inlägget här :